بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی راشد زاوه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

در پی بازدید سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از شهرستان زاوه بیمارستان ۳۲ تخت‌ خوابی« راشد» زاوه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۷۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از زاوه: سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ساختمان بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی« راشد» شهرستان زاوه بیشتر از یکسال و نیم است که آماده شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

الهام بهره‌مند، در بازدید از بیمارستان راشد و پانسیون پزشکان زاوه از روند پیشرفت کار و تجهیز این مرکز درمانی ابراز رضایت و اظهار کرد: برای تجهیز این بیمارستان از استانداردترین دستگاه‌ها استفاده شده است که در حال حاضر تجهیزات آن کامل و برای ارائۀ خدمات با کیفیت و مطلوب آماده است.


وی بر ضرورت جذب و گزینش نیروی انسانی متخصص و متعهد برای این بیمارستان تاکید و بیان کرد: برای افتتاح این بیمارستان منتظر مجوز جذب نیرو از سازمان اداری استخدامی بودیم که پس از اخذ مجوز، آزمون با اولویت بومی برگزار و هم‌اکنون حدود ۶۰ نفر در مشاغل درمانی، پشتیبانی و اداری در حال طی مراحل گزینش هستند که در بخش‌های مختلف این مرکز درمانی مشغول به خدمت خواهند شد.


سرپرست شبکۀ بهداشت و درمان زاوه نیز در حاشیه این بازدید تصریح کرد: بیمارستان راشد با ظرفیت ۳۲ تخت‌ دارای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، LDR و اتاق عمل است.


داود ایل‌بیگی افزود: این بیمارستان دارای دستگاه‌های مختلفی شامل: سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، رادیولوژی سقفی، تجهیزات کامل پاراکلینیک آزمایشگاه، تجهیزات اتاق عمل است که می‌توانند برای تشخیص و درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده شوند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این بیمارستان می‌تواند به کاهش سفرهای درمانی مردم به سایر شهرستان‌ها کمک کرده و دسترسی آنها به خدمات درمانی با کیفیت را بهبود بخشد و به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان زاوه کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار